Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu a analytické účely využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


DOPRAVA info a ceník
DOPRAVA - info a ceník

Zboží zasíláme přepravní společností PPL nebo Českou poštou

 

21.12.2018 - 4.1.2019 ZAVŘENO - DOVOLENÁ - INVENTURA

 

PPL

V den odeslání zásilky posíláme zákazníkovi zprávu na e-mail, který uvedl v objednávce, že zásilku předáváme přepravci. Zároveň obdrží na e-mail zprávu i od přepravce, která mimo jiné obsahuje odkaz na sledování pohybu zásilky.

Zákazník může zdarma změnit instrukce k doručení (adresu, datum, osobu příjemce, večerní doručení) prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu.

V den rozvozu zásilky je zákazník kontaktován přepravcem obvykle prostřednictvím SMS s informací o přibližném čase doručení v rozmezí 2 hodin (např. 13-15:00).

Pokud není zákazník na uvedené adrese zastižen, je o tom následně informován e-mailem nebo SMS a zásilka je automaticky znovu doručována následující pracovní den.

Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, je zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutné, aby zákazník sám kontaktovat PPL a domluvil si termín doručení.

Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Při převzetí zásilky zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad.

Reklamace poškozené zásilky Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a nechte zadokumentovat. V případě následného zjištění poškozeného zboží uvnitř zásilky nás kontaktuje. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás (popř. přepravce) do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Je nutné pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení (krabice, výplně uvnitř, poškozené zboží, štítek KŘEHKÉ na obalu) a se zásilkou dále NEMANIPULOVAT a NIC NEVYHAZOVAT (obaly, ochranné fólie se štítky a podobně). Další postup řešení reklamace Vám bude následně sdělen námi a reklamaci s Vámi vyřešíme my.

 

ČESKÁ POŠTA

V den odeslání zásilky posíláme zákazníkovi zprávu na e-mail, který uvedl v objednávce, že zásilku předáváme České poště.

Prostřednictvím interaktivního webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání zásilky jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Balík na poštu - zákazník nemusí být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvedne na zvolené poště, kdy se to hodí jemu. Při objednávání zboží si pouze vybere poštu, na kterou bude balík dopraven a následně připraven k vyzvednutí. Adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem nejpozději v okamžiku uložení balíku na poště.

Balík do ruky - zásilka doručovaná na konkrétní adresu následující pracovní den po podání. Zákazník obdrží od České pošty SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. Pokud není zákazník na uvedené adrese zastižen a pokus o doručení není úspěšný, balík je uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdrží zákazník rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najde také ve své poštovní schránce.

Balík na poštu i do ruky můžete sledovat díky službě Sledování zásilek Track&Trace na internetových stránkách České pošty. Balík je monitorován od jeho podání až po dodání.

Reklamace poškozené zásilky Pokud je poškozený obal zásilky, řeště to hned při převzetí zásilky. Pokud zjistíte poškození zásilky až dodatečně a obsah zásilky je poškozen, případně došlo k úbytku obsahu, je třeba uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení, takže nic z obalových materiálů a výplní NEVYHAZOVAT. Reklamaci s Vámi řeší Česká pošta.

 

Ceník přepravného

U každého zboží (mimo drobností jako jsou malé náhradní díly a zboží vážící "pár gramů", které spadá do kategorie A3 ) je na konci popisu zboží uvedena přepravní kategorie, podle které je účtováno přepravné za 1 kus.

Dopravné za celou objednávku je vidět v košíku. Aby bylo možné objednávku dokončit, je nutné nejdříve vybrat způsob dopravy ("zaškrtnout") a potom vybrat ("zaškrtnout") požadovaný způsob platby.

Pokud tarif přepravného uvedený v objednávce nebude odpovídat skutečnosti (např. nelze zboží zabalit do jednoho balíku nebo lze místo paletové přepravy použít levnější balíkovou), budeme zákazníka kontaktovat.


Zboží z internetového obchodu zasíláme pouze v rámci České republiky.

BALÍKOVÁ PŘEPRAVA Cena za dopravu Cena za dobírku
bez DPH s DPH bez DPH s DPH
kategorie A3 ČP 105 Kč 127 Kč 33 Kč 40 Kč
PPL 124 Kč 150 Kč 25 Kč 30 Kč
kategorie B12 ČP 120 Kč 145 Kč 33 Kč 40 Kč
PPL 149 Kč 180 Kč 25 Kč 30 Kč
kategorie C26 ČP 140 Kč 169 Kč 33 Kč 40 Kč
PPL 174 Kč 210 Kč 25 Kč 30 Kč
kategorie D46 PPL 224 Kč 270 Kč 25 Kč 30 Kč
kategorie E-V ČP 248 Kč 300 Kč 33 Kč 40 Kč
PPL 273 Kč 330 Kč 25 Kč 30 Kč

Vetší vodárny s tlakovou nádobou 60 - 100 litrů musejí být vzhledem k velikosti zasílány paletovou přepravou - kategorie AV.

Paletovou přepravou musejí být zasílány i mnohé tlakové nádoby (200 litrů apod.), protože nesplňují podmínky balíkové přepravy z důvodu velkých rozměrů.

PALETOVÁ PŘEPRAVA Cena za dopravu Cena za dobírku
bez DPH s DPH bez DPH s DPH
kategorie AV ČP 562 Kč 680 Kč 41 Kč 50 Kč
PPL 562 Kč 680 Kč 41 Kč 50 Kč
kategorie A ČP 603 Kč 730 Kč 41 Kč 50 Kč
PPL 653 Kč 790 Kč 41 Kč 50 Kč
kategorie B ČP 603 Kč 730 Kč 41 Kč 50 Kč
PPL 744 Kč 900 Kč 41 Kč 50 Kč
kategorie C
ČP 603 Kč 730 Kč 41 Kč 50 Kč
PPL 909 Kč 1 100 Kč 41 Kč 50 Kč
kategorie D ČP 603 Kč 730 Kč 41 Kč 50 Kč
PPL 1 124 Kč 1 360 Kč 41 Kč 50 Kč
kategorie E PPL 1 273 Kč 1 540 Kč 41 Kč 50 Kč
kategorie F PPL 1 380 Kč 1 670 Kč 41 Kč 50 Kč

 

 

Veškeré doklady k zásilce (fakturu, návod k obsluze či záruční list - jsou-li součástí výrobku) najdete v dokladové obálce nalepené na balíku, u hodně malých balíčků uvnitř u zboží.